Máte techniky / obchodníky,
kteří potřebují mít IS dostupný i na cestách?

Je mnoho důvodů, proč je vhodné, aby vaši obchodníci a technici měli informační systém k dispozici i mimo kancelář ve svém notebooku nebo telefonu. Mohli by pak využívat následující funkce rovnou v terénu:

  • Online dostupnost všech vašich zákazníků včetně kontaktů a informací o předešlé komunikaci. Možnost zobrazit zákazníky i nad online mapou, kde je možné najít blízkého zákazníka, pokud vašim technikům či obchodníkům například odpadla schůzka a mohou takto efektivněji plánovat cesty i s ohledem na potřeby vašich zákazníků.
  • Zadávání požadavků zákazníků rovnou do systému pomocí on-line objednávek nebo ticketů, aby si je technici či obchodníci nemuseli psát “na papír” a doufat, že jej neztratí a nezapomenou na požadavek. Také se tím pravděpodobně zrychlí i celý proces odbavení, když je obchodník teprve na cestě ze schůzky a někdo další již může objednávku nebo ticket vyřizovat.
  • Skladové zásoby online, kdy může váš technik nebo obchodník jednoduše na místě sdělit zákazníkům termín dodání náhradního dílu nebo produktu.
  • Online knowledge base může pomoci vašim technikům řešit efektivněji problémy během servisu u zákazníka například tím, že se podívá zda a jakým způsobem vyřešil stejný problém jeho kolega.
  • Online servisní protokoly mohou zase technikům pomoci rovnou zadávat naměřené hodnoty do systému, který následně vygeneruje PDF se servisním protokolem.

Pokud se rozhodnete pro vývoj informačního systému na míru, doporučuji pečlivě vybrat tým s relevantními zkušenostmi v daném oboru. Nejprve je důležité pečlivě analyzovat potřeby vašich obchodníků a techniků, co potřebují mít online a rychle dostupné během své práce, například dokumenty, smlouvy, technické listy, servisní revize, informace o zákaznících, hlášené tickety a další. Během této analýzy je vhodné detailně projít jejich pracovní procesy při práci s klienty nebo na cestách, tak aby jim systém pomáhal řešit jejich úkoly a zákaznické požadavky.

V COexu máme zkušenosti s návrhem a vývojem servisních informačních systémů, zejména v oblasti zdravotnictví a elektrotechniky. Pokud máte zájem o spolupráci nebo jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat nebo se podívejte na naší referenční casestudy projektu Melvis, která popisuje realizaci jednoho z našich úspěšných projektů v oblasti servisních informačních systémů.

Ing. František Salava,
10 let business konzultant a analytik

Realizovali jsme projekty i pro tyto společnosti

Avandgarde Prague
Antenne Bayern
Rossum
DigiSmoothie
Česká spořitelna
VRbooster
MPSV ČR
Success Solutions
Czech Tourism

Máte zájem o nezávaznou konzultaci, nebo se chcete jen na něco zeptat?

Nenašli jste všechny potřebné informace?
Neváhejte nám zavolat nebo napsat, rádi vám poradíme!