Existuje několik znaků, které indikují, že už jste své současné e-shopové řešení přerostli:
- Růst návštěvnosti a prodeje: Pokud váš stávající e-shop již nedokáže zvládnout zvýšený objem návštěvníků a objednávek, které se projevuje například příliš dlouhým načítáním stránek při velké návštěvnosti, problémy při zpracování velkého množství objednávek, řešení větších skladových zásob atd., je potřeba přejít na nové výkonnější řešení.
- Omezené funkce: Potřebujete rozšířit funkce vašeho e-shopu, které současná platforma nepodporuje? To může zahrnovat například personalizované nabídky, specifickou cenotvorbu, systém slev, různé platební metody, možnost propojení se systémy pro správu skladu a jiné specifické požadavky.
- Nedostatečná škálovatelnost: Některé e-shopové platformy mají omezenou schopnost škálování podle rostoucích potřeb. Pokud se rozhodnete rozšířit váš obchod na nové trhy, přidat desetitisíce produktů, rozšířit o další jazykové verze nebo mít možnost platit ve více měnách, může být v takovém případě vhodné hledat robustnější e-shopové řešení na míru.
- Utíká vám konkurence: Pokud sledujete konkurenci a vidíte, že jiné e-shopy nabízejí vylepšené funkce, moderní design nebo lepší uživatelský zážitek a chtěli byste je dohnat, může vám přechod na nový e-shop pomoci zvýšit konkurenceschopnost a udržet si vaše zákazníky.
Pokud potřebujete expandovat, doporučuji prozkoumat pokročilé e-shopové platformy nebo zvážit možnost vytvoření vlastního e-shopu na míru. E-shop na míru vám umožňuje plnou kontrolu nad funkcemi, designem a škálovatelností vašeho e-shopu. Je také důležité si uvědomit, že migrace na nový e-shop je komplexní proces, s kterým vám rádi pomůžeme. Koukněte na naši casestudy Lireky, celosvětového e-shopu s knihami, který obsahuje přes milion produktů, více než 70 měn a je napojen na desítku dopravců, kteří dokáží doručit zboží do více než 140 zemí světa.