Chcete vyvinout moderní e-tržiště?

E-tržiště umožňují prodejcům prezentovat produkty a zákazníkům snadno vyhledávat a nakupovat. Mezi známá e-tržiště patří například Amazon, Aukro a eBay (produkty) nebo Airbnb, Uber, Foodora(služby).
Vývoj moderního e-tržiště by měl reflektovat následující:

  • Vize a cíle: Definujte jasnou vizi svého e-tržiště a stanovte si konkrétní cíle, kterých chcete dosáhnout. Zvažte, jaké problémy chcete řešit a jaký má být přínos z pohledu uživatele.
  • Cílová skupina a trh: Proveďte důkladný výzkum své cílové skupiny a trhu. Zjistěte, jaké jsou potřeby a požadavky vašich potenciálních uživatelů. Identifikujte konkurenci a zvažte, jak se budete odlišovat.
  • Bezpečnost a důvěra: Zabezpečení a důvěra jsou pro e-tržiště klíčové. Plánujte implementovat bezpečnostní opatření, jako je šifrování dat, ověřování uživatelů, zabezpečené platby a ochranu osobních údajů.
  • Uživatelský zážitek: Navrhněte intuitivní uživatelské rozhraní, které je snadno použitelné a příjemné pro uživatele. Ujistěte se, že proces registrace, vyhledávání, nákupu a platby je plynulý a uživatelsky přívětivý.
  • Platební brány: Integrujte spolehlivé a bezpečné platební brány, které umožní uživatelům snadno provádět platby online. Zvažte různé možnosti, jako jsou platební karty, Google Pay, Apple Pay, PayPal nebo jiné platební systémy.
  • Funkčnosti e-tržiště: Přemýšlejte o klíčových funkcionalitách, které chcete nabídnout. To může zahrnovat vyhledávání a filtrování produktů, hodnocení a recenze, možnost inzerovat a prodávat produkty, sledování objednávek a komunikaci mezi kupujícími a prodejci.
  • Podpora prodejců: Zajistěte, aby vaše e-tržiště nabízelo nástroje a podporu pro prodejce. To může zahrnovat správu inventáře, statistiky prodejů, možnost nastavit cenovou politiku a marketingové nástroje.
  • Zákaznická podpora: Zajistěte, aby vaše e-tržiště poskytovalo efektivní zákaznickou podporu. To může zahrnovat možnost kontaktovat podporu prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu, ať už jde o dotazy, problémy s objednávkami nebo reklamace.

Pokud potřebujete pomoc při vytvoření e-tržiště, rádi vám nabídneme naše rozsáhlé zkušenosti s realizací podobných projektů. Pro příklad se můžete podívat na naši případovou studii o tržišti použitých strojů Exapro.

Josef Vavřina,
Analytik a e-commerce specialista

Jak probíhá vývoj e-shopu na míru

Vytvoříme e-shop podle toho, jak potřebujete

Vytvoříme e-shop podle toho, jak potřebujete

Přeci nebudete kvůli univerzální e-shopové šabloně omezovat potenciál svého byznysu a snižovat pohodlí zákazníků. Postavíme e-shop na služby i na produkty, B2B i B2C. Vždycky tak, aby prodejní platforma vyhovovala vašim firemním procesům, nabízeným produktům či službám.

Vyvineme funkce, které se budou hodit vám i zákazníkům

Vyvineme funkce, které se budou hodit vám i zákazníkům

Zvládneme i milion produktů. Ať už bude položek sebevíc, zákazník se v e-shopu neztratí. Obchod může mluvit více jazyky, ukazovat ceny ve více měnách a zboží v různých velikostech. K vyhledávání přidáme i pokročilé filtrování.
Dáme vám do rukou dynamickou cenotvorbu a manažerské dashboardy, kde budou data, která potřebujete.

E-shop automatizujeme a propojíme

E-shop automatizujeme a propojíme

Váš obchod propojíme přes konektor s dodavatelem, dopravcem, se skladovým i účetním systémem nebo platební bránou. Zboží umístíme na Heureku nebo Amazon marketplace. Aby všechno běželo rychleji a nezáviselo na kapacitách vašich zaměstnanců, e-shop automatizujeme. Sám třeba sníží cenu výrobku, když zlevní vaše konkurence.

Ujasníme si, jak má <span class="whitespace-nowrap">e-shop</span> na míru vypadat

Ujasníme si, jak má e-shop na míru vypadat

Na začátku vytvoříme tzv. wireframy. Díky nim si sladíme představu o UI, UX i funkcích vašeho e-shopu. Ještě předtím, než začneme programovat, si osaháte prototyp (interaktivní wireframe), a proto vytvoříme e-shop, který splní vaše očekávání.

Dlouhodobá spolupráce a&nbsp;férový přístup

Dlouhodobá spolupráce a férový přístup

Zajistíme, aby vaše e-shop řešení fungovalo řadu let po dokončení. Budeme ho udržovat, a pokud budete mít zájem, tak i rozvíjet. Máme rádi dlouhodobé a férové vztahy.

Pracujeme s&nbsp;moderními technologiemi

Pracujeme s moderními technologiemi

Pro vývoj e-shopů používáme Python, Angular, GraphQL, RestAPI, PostgreSQL, Elasticsearch, Amazon AWS a další ověřené technologie, které pohání weby a aplikace jako Google, Seznam nebo Spotify.
Více o našich technologiích

Realizovali jsme projekty i pro tyto společnosti

Avandgarde Prague
Antenne Bayern
Rossum
DigiSmoothie
Česká spořitelna
VRbooster
MPSV ČR
Success Solutions
Czech Tourism

Máte zájem o nezávaznou konzultaci, nebo se chcete jen na něco zeptat?

Nenašli jste všechny potřebné informace?
Neváhejte nám zavolat nebo napsat, rádi vám poradíme!